تصاویری مستند از سوسمارخوری اعراب!
تاریخ فراموش شده

 اینم تصاویر...


نظرات شما عزیزان:

سینا مختارباف
ساعت17:02---19 اسفند 1390
من واقعا از وبلاگت خوشم اومد و میخواستم بگم که هرچی سعی کردم تبادل لینک کنم نشد.میخواستم بدونی که من قبلا لینکت کردم(میتونی بیای و ببینی)پس لطفا هر جور شده من رو لینک کن.

با تشکر

karoonsstudents-2-3.loxblog.com


اجی فرشته
ساعت12:31---18 اسفند 1390
اه اه اه بی تمدنا

هانیه
ساعت21:12---17 اسفند 1390
خاک توسرشون کنم.به بابام نشون دادم حال کرد به ابجیم نشون دام همشو نتونست ببینه .ولی عجب خوش اشتهان!

Maryam
ساعت21:10---17 اسفند 1390
Www.delebarani.loxblog.com
درود حالا ديگه فكر كنم بتوني


Mahsa
ساعت20:47---17 اسفند 1390
درود بر تو دوست عزیزخیلی علی بود واقعا اشاره ی جالبی به بی تمدنی و بادیه نشین بودنشونه
وبلاگت هر روز بهتر از دیروزه بهت تبریک میگم.
در پناه ایزد.


Maryam
ساعت20:44---17 اسفند 1390
امير رضا بعضي وقتا تلقين خوب جواب ميده شايد بخندي بهم ولي باور كن بعضي وقتا كه بدجور از همه چي خسته ميشم ميشينم اهنگ همه چي ارومه رو گوش ميدم بدجوريم رو من جواب ميده اون سايت رزبلاگ رو واسه چت باكسش درست كردم دوس داشتي بيا بعد هم خوبه كه ماسك خنده رو صورت باشه هنوز حالم از ديدن عكسا بده اه اه اييش

Maryam
ساعت20:34---17 اسفند 1390
اه اه اين چي بود حالم بد شد واي خوب شد همشو نديدم به خدا بدجوري چندشم شد فكر نكنم بتونم شام بخورم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 17 اسفند 1386برچسب:, توسط امیررضا و پوریا |